Verzija 4x2 novog modela Eurocargo popraćena je verzijom sa stalnim pogonom na sva četiri kotača i bruto masom vozila od 11,5 i 15 t i međuosovinskim razmakom od 3240 do 4150 mm.
Dostupan s kratkom ili sa spavaćom kabinom sa standardnim krovom, novi Eurocargo 4x4 opremljen je prednjom vučnom vilicom (u osnovnoj opremi) i posebnom zaštitom za vožnju izvan ceste: čelični odbojnici, prednje rešetke, štitnik hladnjaka i dvije pristupne stepenice na uvlačenje. Dostupan je s paraboličnim ili polueliptičnim ovjesom s lisnatom oprugom i u izvedbama s jednostrukim ili dvostrukim kotačima.
Motori Tector 7 dostupne su u verzijama snage od 220, 250 do 280 KS, u kombinaciji s ručnim mjenjačima sa 6 brzina. Priključno se vratilo može integrirati u mjenjač.
Novi Eurocargo 4x4 u ponudi je i s verzijom s automatskim mjenjačem.
Novi Eurocargo 4x4 opremljen je pogonskim osovinama s dvostrukom redukcijom. Prijenosno kućište s okretnim momentom s 2 brzine/reduktor jamči prijenos trakcije na prednje i stražnje osovine putem uzdužnog diferencijala. Tri diferencijala imaju blokade kojima upravlja vozač (u standardnoj opremi) i jamče trakciju čak i uvjetima slabog prianjanja. Elektro-pneumatski sustav automatski isključuje blokade pri brzini vozila većoj od 25 km/h.
Impresivni kut zakretanja kotača (od 40 do 48 stupnjeva, ovisno o tome koje se gume upotrebljavaju) jamči dobru pokretljivost čak i na gradskim gradilištima.

Dostupan s kratkom ili sa spavaćom kabinom sa standardnim krovom, novi Eurocargo 4x4 opremljen je prednjom vučnom vilicom (u osnovnoj opremi) i posebnom zaštitom za vožnju izvan ceste: čelični odbojnici, prednje rešetke, štitnik hladnjaka i dvije pristupne stepenice na uvlačenje. Dostupan je s paraboličnim ili polueliptičnim ovjesom s lisnatom oprugom i u izvedbama s jednostrukim ili dvostrukim kotačima.
Motori Tector 7 dostupne su u verzijama snage od 220, 250 do 280 KS, u kombinaciji s ručnim mjenjačima sa 6 brzina. Priključno se vratilo može integrirati u mjenjač.
Novi Eurocargo 4x4 u ponudi je i s verzijom s automatskim mjenjačem.
Novi Eurocargo 4x4 opremljen je pogonskim osovinama s dvostrukom redukcijom. Prijenosno kućište s okretnim momentom s 2 brzine/reduktor jamči prijenos trakcije na prednje i stražnje osovine putem uzdužnog diferencijala. Tri diferencijala imaju blokade kojima upravlja vozač (u standardnoj opremi) i jamče trakciju čak i uvjetima slabog prianjanja. Elektro-pneumatski sustav automatski isključuje blokade pri brzini vozila većoj od 25 km/h.
Impresivni kut zakretanja kotača (od 40 do 48 stupnjeva, ovisno o tome koje se gume upotrebljavaju) jamči dobru pokretljivost čak i na gradskim gradilištima.

Copyright © 2023. IVECO Hrvatska, Sva prava pridržana
Ova web stranica koristi kolačiće i slične tehnologije kako bi vam pružila najbolje korisničko iskustvo, uključujući personalizaciju oglašavanja i sadržaja. Postavke kolačića možete podesiti u svojem web pregledniku. Klikom na 'Prihvaćam', pristajete na korištenje kolačića.