Prilagodljivost

Veća prilagodljivost, manja potrošnja

​Novi Eurocargo dostupanje s dva nova motora s četiri cilindra od 160 i 190 KS, posebno dizajnirana za gradsku primjenu. Izlazna snaga i okretni moment optimizirani su i prilagođeni tipičnim uvjetima rada u gradskoj primjeni. Zahvaljujući novim klipovima, novim brizgaljkama i bržem odazivu novog turbopunjača, omjer kompresije povećan je sa 17:1 na 18:I, što je povećalo izlazni okretni moment preko 1200 o/min, za približno 8 %. Dva nova motora sada imaju okretni moment 680 Nm (model snage 160 KS) i 700 Nm (model snage 190 KS), a postižu maksimalnih 2200 o/min umjesto 2500 o/min.

Sve to pomaže da se značajno smanji potrošnja u gradskoj vožnji i tijekom ubrzavanja.

Motori na novom modelu Eurocargo su 4,5-litreni dizel Tector 5 s četiri cilindra i 6,7-litreni dizel Tector 7 sa šest cilindara. Proizvodni program sadrži sedam modela različite snage, od 160 do 320 KS, s maksimalnim okretnim momentom od 1100 Nm te CNG motor s okretnim momentom od 750 Nm i 204 KS.

Ti su motori upareni s ručnim mjenjačima sa 6 ili 9 brzina, automatiziranim mjenjačima s 6 ili 12 brzine ili automatskim mjenjačima s pretvaračem okretnog momenta.

Ekskluzivan sustav za naknadnu obradu ispušnih plinova IVECO HI-SCR lagan je i učinkovit te uz njega nije potrebno zaustavljanje radi obnavljanja kao kod konkurentskih vozila opremljenih rješenjem EGR+SCR.

Obnavljanje dizel filtra krutih čestica (DPF) pasivno je, neprekidno i njime u potpunosti automatski upravlja vozilo : to znači da vozač ne mora poduzimati nikakve radnje, nema potrebe za zaustavljanjem i sastavni dijelovi nisu pod toplinskom opterećenjem, a to sve povećava pouzdanost i trajnost rezervnih dijelova.